2013年4月21日 星期日

憑歌寄意(曲三首)(一)


憑歌寄意(曲三首)(一)

1. 互助互愛 詞:  陳源    調: 戲水鴛鴦

齊高慶   同歌詠   唱歌歡笑怡情   夠醒
詳細參訂   有青春   充滿溫情性   大大合唱
個個精神勁   雙雙對對參加跳舞   好神聖
尋歡暢   齊衝勁   四方好友長情   最醒
零舍高慶   冇階級總要心腸正   互助互愛
得到人公認   開心世界天天暢快真係神聖

調:  楊翠喜
可敬可敬   我哋齊衝勁   可敬可敬   我哋情堅定         (重唱)                 
充滿熱情大眾高慶   借歌舒情   真係醒醒醒
高聲歌唱唱寄望訴心聲   多歡快能醫病
總要熱情共摰誠    願天公嚟做証
永遠都係咁啱傾

重唱一次 (由可敬可敬起唱至尾)

**********************************

2. 千祈咪孤獨 填詞:  陳源    調  (載歌載舞)

真舒服   認真舒服   鬆下腳骨   走上梧桐瀑
傻更更   真老襯   好似舊木
落力追求甜美夢   可惜而家眼朦矇   隨山走
趕住要鬆   行急D要趁快   總要醒目
大家同意入山林   扳山澗若遊龍
行山易   又夠輕鬆   早知我才華會顯威風
又岩K   夠暢快   鬼咁舒服   應該輕鬆下
勿再去擔憂   朋情好友係四寶   千祈咪孤獨
呢件新衣服   冚住件舊衣服   三個骨有紅又有綠
件新衫夠曬靚   鬼咁醒目
不應賭狗馬   大注可傾家   人人都說錢係好   千祈咪吸毒
揸住三文六   想話煲豬肉   豬腳骨   厚皮又無肉
無端端   聽佢氹   將我說服   奇味龍蝦   最好個頭
交帶廚師將佢焗   應該輕鬆下   盡意去瀟灑
提防滾友扮闊佬   分分鐘要醒目

********************************************
3. 勁歌金曲 作詞:  陳源         調: 漁歌晚唱

唱勁歌金曲好過去打麻雀牌
小唱輕鬆又冇古怪
有時自己好似大曬
我唱通街
亂唱兼亂嗌
完全冇譜又冇詼諧
歌聲就亂咁?
“睽”就未算”睽”
總之唱勁歌就輸服曬
的老友常讚我好精乖
真係氣頂兼氣壞
佢聲聲點唱我高聲歌唱確難捱
我大聲唱   係咁嗌   完全欠解
其實我唔壞   又冇古怪
為人正牌
唱勁歌金曲好過去打麻雀牌
小唱輕又冇古怪   (重唱一次)

********************************************

沒有留言:

張貼留言