2013年8月26日 星期一

憑歌寄意:健康金曲=分飛小燕=人人有腦

健康金曲                    作詞:  陳源
調: 漁歌晚唱
 唱健康金曲好過去食靚齋
寫意輕鬆又冇 奸癩

有時亂車兼亂嗌
嗰嗰戴師奶
佢鬧我真係過太
完全冇譜嘅又冇到關懷
佢開聲亂咁?
捱就確難捱
總之係受苦寃孽債
的老友常叫我早的拉
真係氣頂兼氣壞
心中苦惱心中苦惱確難捱
大聲唱   係咁嗌   完全費解
我從未計成敗
熱愛歌唱人人讚賞
唱健康金曲好過去食靚齋
寫意輕鬆又冇奸癩  (重唱一次)
 
分飛小燕                 作詞:  陳源
調: 楊翠喜
真心互愛印心間,情淚似水痛苦告別情未冷,
真心相愛甜無限,衷心禱告情無限,
熱愛情深不分早晚,有幸愛嬌娃,心聲寄望鴻與雁,
低訴盟言永存腦間,恩愛休心淡,
期望與嬌永久結合情未散,熱愛嬌你時時未作閒,
只要堅持無變幻,轉眼分離如夢幻,
我不會負情令你心悲歎,知你痛心忍淚難,
真係慘慘慘,難拾分開兩地各自嘆孤單,
你不須喊,我地同患難,總要時時盡笑顏,
你健康為重要,切莫怨孤單。
只要堅持無變幻,轉眼分離如夢幻,
我不會負情令你心悲歎,知你痛心忍淚難,
真係慘慘慘,難拾分開兩地各自嘆孤單,
你不須喊,我地同患難,總要時時盡笑顏,
你健康為重要,切莫怨孤單。
 
人人有腦                   填詞:  陳源
調: (紅邊草)
人人有腦   我地重風騷
唱歌跳舞   大家合作齊參與
其實未算老   我地話滔滔
進修配合社會進步求知道
閒來唱O下歌   社會發達有賴各位齊心做
四方八面友好獻力齊關注
服務服務   大家向前邁步
注意   要注意   愛心向善照做
人盡責任   社會定進步
各方勉力種褔後世神知道。

 

沒有留言:

張貼留言